چطور سازمان ها و کسب و کارهای اینترنتی راه بیاندازیم؟

چطور سازمان ها و کسب و کارهای اینترنتی راه بیاندازیم؟

راه اندازی کسب و کار اینترنتی راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیازمند سازمانی الکترونیکی است. ما در دوران جالبی زندگی می‌کنیم. تکنولوژی به سرعت و افسار گسیخته در حال پیشرفت است و بر تمام جوانب زندگی کاری و شخصی ما تاثیر گذاشته است. اقتصاد نوین و تکنولوژی جدید به کمک هم...
چطور کسب و کاری راه اندازی کنیم که پایدار بماند؟ ماجرای رشد غول تجارت الکترونیک جهان : “آمازون”

چطور کسب و کاری راه اندازی کنیم که پایدار بماند؟ ماجرای رشد غول تجارت الکترونیک جهان : “آمازون”

آموزش کسب و کار اینترنتی و مهارت مدیریت کسب و کار را می‌توان با مطالعه‌ی داستان های موفقیت و تجربیات شرکت های موفق تجارت الکترونیک آموخت. چطور کسب و کاری راه اندازی کنیم که پایدار بماند؟ این مقاله درباره آموزش کسب و کار اینترنتی و برگرفته از کتاب فروشگاهی برای همه چیز...
داده های جستجو (search data): ابزاری برای کمک به توسعه استراتژی دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محصول

داده های جستجو (search data): ابزاری برای کمک به توسعه استراتژی دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محصول

در ادامه‌ی توضیحاتی که درباره سئو و فرآیند بازاریابی موتورهای جستجو گفتیم لازم است کمی بیشتر مطالب را باز کنیم. در همین راستا به نقش داده های جستجو در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محصول پرداختیم. تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کار یا...
سئو و فرآیندهای بازاریابی موتورهای جستجو

سئو و فرآیندهای بازاریابی موتورهای جستجو

اگر در حین فرآیند درک و طراحی استراتژی بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارتان هستید، یادگیری بهینه سازی موتور جستجو اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. در اینصورت حتما به شرکتی که کار سئوی وبسایت تان را انجام دهد و به اندازه کافی قابل اعتماد و متعهد باشد نیاز پیدا خواهید کرد که...
موتورهای جستجو و بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

موتورهای جستجو و بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

در مقاله‌ی فناوری های تجارت الکترونیک گفتیم که امروزه اینترنت دیگر به عنوان یک تکنولوژی بیگانه به حساب نمی‌آید. تمام خانه‌ها و افراد با اهداف مختلف امکان استفاده از اینترنت را حتی الامکان برای خود ایجاد کرده‌اند. جستجوی اینترنت برای یافتن اطلاعات برای افراد تبدیل به...
جستجو : شروعی برای درک بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جستجو : شروعی برای درک بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

پیش تر درباره نقش اینترنت در بازاریابی و مفهوم تجارت الکترونیک صحبت کردیم، در این مقاله می‌خواهیم درباره‌ی جستجو در گوگل و نقش آن در بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال) توضیحاتی ارائه کنیم. اگر در زمینه بازاریابی تخصص داشته باشید به اندازه کافی...
اینترنت و آمیخته بازاریابی (آمیزه بازاریابی یا marketing mix)

اینترنت و آمیخته بازاریابی (آمیزه بازاریابی یا marketing mix)

مقدمه آمیخته بازاریابی (یا همان آمیزه بازاریابی) به استفاده از چهار المان اصلی بازاریابی (۴P) اشاره دارد، به نام های: محصول (Product)، قیمت (Price)، مکان عرضه (Place)، فعالیت‌های ترویجی (Promotion). تمام استراتژی های بازاریابی پیرامون چارچوب ۴P تدوین می‌شوند. با ابداع...
فناوری های تجارت الکترونیک

فناوری های تجارت الکترونیک

کسی که در حال استفاده از شبکه اینترنت و جستجوی اطلاعات درباره موضوعی خاص است، ممکن است به دلیل انبوه اطلاعاتی که با آن روبرو می‌شود احساس سردرگمی داشته باشد. بعضی افراد می‌دانند مفهوم اصطلاح “بزرگراه اطلاعات” اینست که اینترنت مجموع هزاران شبکه، فناوری، پلت...
رفتار مشتری و بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

رفتار مشتری و بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

یادگیری همه چیز درباره‌ی تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) نیاز تمام دانشجویان، هر مدیر بازاریابی یا مدیر تمام کسب و کارهاست. هیچکس نمی‌تواند قابلیت‌هایی را که برای رشد کسب و کارهای آنلاین نسبت به کسب و کارهای سنتی وجود دارد نادیده بگیرد. حتی اگر...
بازاریابی رابطه مند با استفاده از اینترنت

بازاریابی رابطه مند با استفاده از اینترنت

مقدمه سازمان‌ها با ظهور اینترنت و تحلیل داده های بزرگ (big data) توانسته‌اند از بازاریابی رابطه مند relationship marketing و داده کاوی به عنوان دو ابزار قدرتمند در بازاریابی شرکت ها استفاده کنند. تلفیق اینترنت، تکنولوژی، و بازاریابی رابطه مند را به عنوان مدیریت روابط...