رفتار مشتری و بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

رفتار مشتری و بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

یادگیری همه چیز درباره‌ی تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) نیاز تمام دانشجویان، هر مدیر بازاریابی یا مدیر تمام کسب و کارهاست. هیچکس نمی‌تواند قابلیت‌هایی را که برای رشد کسب و کارهای آنلاین نسبت به کسب و کارهای سنتی وجود دارد نادیده بگیرد. حتی اگر...
بازاریابی رابطه مند با استفاده از اینترنت

بازاریابی رابطه مند با استفاده از اینترنت

مقدمه سازمان‌ها با ظهور اینترنت و تحلیل داده های بزرگ (big data) توانسته‌اند از بازاریابی رابطه مند relationship marketing و داده کاوی به عنوان دو ابزار قدرتمند در بازاریابی شرکت ها استفاده کنند. تلفیق اینترنت، تکنولوژی، و بازاریابی رابطه مند را به عنوان مدیریت روابط...